close

這是一首甜蜜蜜的歌曲

當年聽到這首,甚是喜愛,

便努力Cover起來

 

整首歌的和絃不多,方便記憶

對右手的打版也是很好的練習唷~

 

 

 

 

Valentine - Kina Grannis 

 

Love, it's a special day  愛人,今天是特別的日子
We should celebrate and appreciate  我們應該慶祝和感激
That you and me found something pretty neat  你我都找到了如此美好的感情
And I know some say this day is arbitrary  我知道有些人說這節日太過輕浮隨意


But it's a good excuse, put our love to use  不過它卻是個好藉口,讓我們去感受愛
Baby, I know what to do  親愛的,我知道該怎麼做
Baby, I...  
I will love you  
我會愛你
I'll love you, I'll love you


Love, I don't need those things  愛,我不需要那些證明
I don't need no ring  不需要戒指
I don't need anything  不需要任何東西


But you with me  只要你陪著我
'Cause in your company  只因有你做伴
I feel happy, oh so happy and complete  我覺得快樂,是那麼的幸福而完整

 

But it's a good excuse, put our love to use  不過它卻是個好藉口,讓我們去感受愛
Baby, I know what to do  親愛的,我知道該怎麼做
Baby, I...
I will love you  
我會愛你
I'll love you, I'll love you 


Yeah, it's a good excuse, put our love to use  是,這確實是個好藉口,讓我們去感受愛
Baby, I know what to do 親愛的,我知道該怎麼做
Baby, I...
I will love you  
我會愛你
I'll love you, I'll love you  

 

So won't you be my honey bee?  你是否願意做我的情人
Giving me kisses all the time  吻我
Be mine, be my Valentine  成為我的情人吧


So won't you be my honey bee?  你願意做我的情人嗎
Giving sweet kisses all the time  甜蜜的親吻
Be mine, be my Valentine  成為我的情人吧
Oh~~~

be my Valentine   成為我的愛人吧

 

 

粉絲專頁:

捲毛樺

先鋒職業操槍隊 Vanguard Rifle Drill Team

 

Instagram搜尋:

efrank11

vanguard20100301

 

Youtube:

YoWhat Young

Vanguard Rifle Drill Team 先鋒職業操槍隊 

arrow
arrow

    捲毛樺YoWhat 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()